Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Fest - umgås med kompisar - chilla - JA TACK

Av Krissy Chambers - 19 mars 2011 15:36

Middagen på Grand igår var mycket trevligt, hoppas du hade en rolig 20års firande Melina! Klockan 23:00 tog jag och tobbias bussen till adam för att festa till det, mycket blandade känslor på den festen kan man ju säga, där fanns kärlek, vänskap, bråk och hat! Men det är väl så det blir på fester antar jag. Men trodde faktiskt att man skulle vara lite mer mogen när man var lite äldre, but maybe not.. Jag och sigge sov iaf hos adam inatt och där är vi nu fortfarande, vi försöker fixa skjus hem till sigge sedan vidare hem till mig. Ikväll ska jag spendera med lite gott folk;Sigge, tessi, emma, adam och oliver. fantastiska människor om ni frågar mig. Vet inte vad vi ska göra, men det blir väl att vi chillar, kanske äter ute eller något ? :) nu ska jag försöka ringa lite folk, så vi kan komma heeem ! See ya later pps / Krissssyy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krissy Chambers - 22 mars 2011 10:00

Jag måste göra de jag vill göra. Jag hatar att se folk i fara eller sjuka, då både vill och måste jag hjälpa dom/ta hand om dom. Bra exmpel på det hände i helgen. Jag var på efterfest i fredags ju, och en kompis till ganksa många där drack för mycket...

Av Krissy Chambers - 17 mars 2011 18:00

Halloj gott folk!  Nu ska vi se hur länge jag klarar av att skriva blogg, jag satsar på någon vecka kanske eller nääj flera år ska det stå ju!! Iaf, Både Igår och Idag har man varit ledig från praktiken där detta är min andra vecka jag är på K...

Presentation


Jag är då en 18 årig tjej som bor i Höörs kommun/ Nörra rörum, mitt ute i ingenstans ;)
Har underbara kompisar och familj/släktingar som har hjälpt mig står där jag är idag!
Har oxå en pojkvän som är 20 år, ni kan fråga vem som helst, han är en galen me

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards